• darkblurbg

Samenwerken met Intermediaire Businessdesk Nederland?

Binnen IBD Nederland werken Rogier Iding en Irina Grooten. Beide hebben een langjarige ervaring binnen de (zakelijke) hypotheekbranche. Deze ervaring is op gedaan vanuit diverse rollen bij geldverstrekkers en intermediaire organisaties.

Bent u geïnteresseerd in onze dienstverlening, dan komen wij graag met u in contact om de mogelijkheden te bespreken.
Aan de samenwerking met onze Businessdesk zijn geen kosten verbonden zoals jaarlijkse abonnementen of entree fee's.

Wij vragen commitment in de propositie van uw kantoor naar de zakelijke markt.
Daarbij begeleiden wij uw organisatie in het opstellen van de juiste documenten om uw dienstverlening vorm te geven
en geven wij u inzicht in diverse businessmodellen voor uw organisatie.

Voor uw aanstelling hebben wij de onderstaande documenten nodig:

  • Een recent uittreksel KvK (niet ouder dan 3 maanden) Bij een holding constructie ontvangen we graag uittreksels KvK van
    alle rechtspersonen (alle bedrijven die op het uittreksel voorkomen) t/m de vermelding van de natuurlijke persoon of personen.
  • Kopie geldig identiteitsbewijs van alle personen die tekenbevoegd zijn  conform het KvK uittreksel.
  • Kopie van uw polis beroepsaansprakelijkheid van het lopende jaar. (professie afhankelijk)

Na ontvangst van deze documenten zullen wij het aanstellingsproces starten.

Nadat alle formaliteiten zijn afgewikkeld ontvangt u van ons de samenwerkingsovereenkomst.